rpm

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Čtvrtek Prosinec 16 12:33:37 CET 1999

On Thu, 16 Dec 1999, Borek Lupomesky wrote:

>    Ne. To, co delate je zcela proti zakladni filosofii RPM. Pokud chcete
> mit nekde JAKEKOLIV zmeny, musite je provadet pomoci patchu, ktere pak do
> zdrojoveho RPMka budou zahrnuty. V binarnim RPMku potom samozrejme budou
> programy prelozene s vasimi patchi.

Presne tak, taky mi chvili trvalo, nez jsem pochopil, ze to neni chyba ale
vlastnost...

Takze vubec nejlepsi je nainstalovat si CISTY balik ze SRPMS a vedle toho
potom balik, kde budou zmeny. Prikazem diff vyrobit soubor pro patch,
ktery je potreba potom zahrnout do vytvareni SRPMS baliku tak aby se vzdy
dal bez problemu vytvorit upraveny RPM balik.

R.V.

| Radek Vybiral				           Radek.Vybiral @ vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |