rpm

Peter Ronai dzony na dvalin.bicba.sk
Čtvrtek Prosinec 16 13:32:32 CET 1999

> ako presvedcim RPM, ze mi ma z adresara uz len vytvorit binarny balik
>
> teraz davam rpm -bb SPEC_FILE, ale to vzdy opat nanovo rozbaluje a robi
> vsetky veci okolo toho .. upravoval som nejake zdrojaky a tak a teraz z
> toho, co uz mam spravene chcel len urobit balicek ..
>
> ide to nejak  ?
jasne
treba sa mrknut do spec filu
ono totiz ten spec urcuje co sa s tym bude diat
mrkol by som si tiez rpm-howto alebo tak nejak sa to vola
spec ma nejake casti podla ktorych sa vyraba dane rpm
pokial nechcete buildnut src.rpm tak to mozete aj skompilovat a potom dat
do rpm uz iba hotove binarky
je to o nieco zlozitejsie ako sa zda na prvy pohlad
da sa este spravit to ze zoberiete stampede tool na baliky a spravite slp
balik
potom to jednoducho skonvertujete - nic tazke
je to vec pristupu

dz