Virtualni domeny

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Prosinec 16 14:55:09 CET 1999

On 12/16/99 14:47, Ivo Hanuska wrote:
> S tim HTTP 1.1 je to pravda. Ja to taky kdysi tam mel, ale nekolikrat na mne
> rvali ruzni uzivatele pouzivajici starsi browsery (hlavne Lynx a MS Explorer
> do verze 3), ze jim to nejede. Tak jsem to musel udelat na vic IP. Takze na
> to pozor.

M$ Explorer do verze 3, to znamena jenom dvojka a to nebyl browser, ale
#$!@#&!

Trojkove verze to uz umi (Netscape mozna i ve dvojce). Lynx to uz umi
taky nejaky ten patek. Prohlizece trojkove rady maji dnes v Cechach uz
pouhych osm procent trhu, starsich prohlizecu je jeste vyrazne mene.

Nechci byt prilis radikalni, ale ten podil je tak maly, ze ho lze
ignorovat - zvlast, kdyz lze treba udelat to, ze pri absenci hlavicky
Host najede seznam vsech domen jako podadresaru, takze to majitele
postarsiho browseru stoji jenom jeden klik navic.

Duvodem k tomuto memu postoji je to, ze provideri se stale mene ochotne
stavi k rozdavani IP adres pro kazdou domenu (a ja se jim nedivim).
Treba jenom my bychom spotrebovali vice nez sto IP adres a to existuje
mnoho vyrazne vetsich poskytovatelu hostingu. Timhle tempem by za chvili
ty IP adresy asi vazne dosly...

Na druhou stranu jsou situace, kdy je pouziti vice IP adres opravdu
opodstatnene, jako napriklad nedavno zde zminovany problem s certifikaty
pro SSL.

S pozdravem

Co napsat do signatury, aby to nikoho nepohorsilo? Snad jedine nejakou
obecne znamou pravdu. Doufam, ze vsichni vite, ze tucnak je bylozrava ryba.