RH 6.1 - nefunkcni apache

Daniel Teufel teufeld na k332.feld.cvut.cz
Čtvrtek Prosinec 16 16:21:15 CET 1999

Dobry den

 Mam pomerne (aspon pro me) zajimavy problem.

 Nepodarilo se mi sprovoznit web na mem stroji.

 Jiz od instalace se potykam s timto probleme

 "You don't have permission to access /index.html on this server."

 A to mohu konfiguraci delat ja chci.
 Ani chmod -R 777 /home/httpd  nebylo uspesne.
 Test konfiguracniho souboru byl ovsem v poradku.

 v error logu je stale ta sama hlaska

[%DATUM] [error] [client %IP] client denied by server\
configuration: /home/httpd/html

 v httpd.conf

<Directory /home/httpd/html>
    Options Includes Indexes FollowSymlinks
    AllowOverride AuthConfig FileInfo Indexes Limit Options
    Order allow,deny
    Allow from all
</Directory>

Hlavne je mi zahadou ze to nefungovalo ani po instalaci z baliku a to
sem to vubec neupravoval.

                           nesetkal se nekdo s obdobnym problemem?

                                  dabel