podpora disku ULTRA DMA/66

Petr Soucek petr na ryston.cz
Čtvrtek Prosinec 16 15:35:45 CET 1999

Thom wrote:

> mam novy kernel 2.3.13 usr/src/
>
> pustil jsem z tohoto adr. patch <soubor, ktery jste mi poradil>
> ale nic se nedeje, vypada to jako kdy priogram cekal na vstup z klavesnice -
> zadny prompt, disk nmepracuje
> zkusil jsem patrametr -p0 (nasel jsem to v knize o Linuxu ), ale take nic

No, tech moznosti je vic, ale doprucuji

v adresari /usr/src
smazat link linux -> linux-2.2.5-15 nebo jaky tam mate
ln -s linux-2.3.13 linux
cd linux
zcat ../pre-patch-2.2.14-13.gz | patch -p1

a potom normalne

make menuconfig
make dep
make bzImage
make modules
make modukes_install
make install

do /etc/lilo.conf doplnit novy image a spustit lilo.

Experti ten postup muzou vylepsit, neni mozna idealni, ale funguje.

Mozna by neskodilo, kdybyste si neco precetl o prekladani jadra, zrovna
me le nenapada zadny odkaz.

Petr Soucek