Modem: data, voice & fax (class 1!) server?

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Čtvrtek Prosinec 16 17:21:19 CET 1999

On 15 Dec 1999, Petr Novotny wrote:

>Zrovna u hylafaxu se doporucuje opak - jejich faxgetty rozpozna
>data (vola urceny program #1, treba mgetty) i hlas (vola urceny
>program #2, treba vgetty).

Mno, musim rict, ze se mi hylafax zrovna moc nezamlouva...
zda se mi takovy trochu mrkvosoidni (v tom, ze si dela co
chce, configuruje se nejakymi podivnymi skripty apod.)

Mimochodem jakym zpusobem faxgetty pozna, zda jde o data,
nebo voice? Mgetty to dela tak, ze se prepne do voice rezimu
a pak si to sam zjisti (coz mi pripada jako
nejinteligentejsi moznost vzhledem k rozruznenosti
hardwaru).

Diky

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/