10.2 GB a MB Intel Advanced/EV

Jiri Kastner jr. indy.j na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 16 19:51:05 CET 1999

Zdravim,

koupil jsem si novej HD Quantum Fireball a ponevadz cenovej rozdil mezi 8 a 10
GB delal par stovek vzal jsem "za vdek" tim vetsim diskem, ale prusvih, BIOS ho
nenadetekoval pres Auto Detected, musel jsem nastavit podle tabulky na disku
CHS na 16383/16/63 a pak ho bral. Kdyz jsem se snazil ten disk rozparcelovat
pres fdisk, tak mi za a) ukazoval  geometrii 1247/255/63 a za b) nechtel me
nechat zmenit tuhle podivnou geometrii na 16383/16/63, doporucenou vyrobcem.
Zkousel jsem upgradovat BIOS, ale to se mi nepovedlo. A to nemluvim o tom, ze
mi neslo nacpat LILO do MBR. A bootovat z disket se mi nechce. Muzete mi nekdo
poradit?

Indy.