Mail server za firewalem (maskaradou)

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Pátek Prosinec 17 07:11:35 CET 1999

Chci se zeptat,

je principialne mozne mit interni sit (experimentalni adresy 192.168.1.0/24) s DNS a
mail serverem uvnitr, na prechodu do internetu firewall s maskovanim IP adres (bez
bezicich sluzeb - SMTP, DNS) a nechat si posilat postu z jineho SMTP serveru (na
internetu) na interni SMTP?

Pokud ano, jakymi prostredky se to resi (je nutne mit nejake komercni reseni nebo je
to kompletne open source).

Pavel

PS. Muj provider tvrdi, ze NT to bezproblemove zvladnou, ale ja nevim, jak bych to
udelal na linuxu. Zatim stahuju postu pro celou domenu z toho interniho serveru
pomoci pop3 a to mi funguje bez problemu.

  Pavel Lisy --- system administrator (Linux, Solaris, WinNT)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +420 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe