Mail server za firewalem (maskaradou)

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pátek Prosinec 17 08:57:21 CET 1999

On Thu, 16 Dec 1999, Pavel Lisy wrote:

> mail serverem uvnitr, na prechodu do internetu firewall s maskovanim IP adres (bez
> bezicich sluzeb - SMTP, DNS) a nechat si posilat postu z jineho SMTP serveru (na
> internetu) na interni SMTP?

Ja bych tohle ale resil necim jako je smap na tom stroji ktery dela
maskaradu. Proste prijimat postu na nem a pak ji preposilat dovnitr.

> PS. Muj provider tvrdi, ze NT to bezproblemove zvladnou, ale ja nevim, jak bych to
> udelal na linuxu. Zatim stahuju postu pro celou domenu z toho interniho serveru
> pomoci pop3 a to mi funguje bez problemu.

NT to umi tak, ze se jejich mailserver pusti prave na tom stroji kde bezi
proxy.

Kdyz uz jsme u toho, snazil jsem se tuhle pres nsswitch.conf, feature
nocanofify a tak  presvedcit sendmail, ze ma bezet jen nad /etc/hosts na
stroji, kde existoval platny /etc/resolv.conf a bezely nameservery, jen
jsem proste nechtel, aby je videl. Prislo mi to jako, kdyby musel byt
resolv.conf prazdny na to, aby sendmail respektoval nsswitch.conf, to se
mi zdalo trochu nekorektni, nesetkal jste se s tim nekdo?

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Dopisoval bych si rad s divkou.
  Zn. Negramotnost neni na zavadu.