Dva dotazy

Korinek, Jan Jan.Korinek na compaq.com
Pátek Prosinec 17 10:10:09 CET 1999

> internich sitich to
> dlouho v praic,
> a neprichazim do
>
> Vychazite z predpokladu, ze prijdete na to, kdo to udelal. Vy mate ve
> firme detektor lzi a nekoho, kdo s tim umi pracovat? :)

To ne, ale ne mistech, kde na tom opravdu zalezelo byl provoz permanentne
monitorovan a u toho zbytku, kdyz jsem delal spravce, mate vzdycky
vytipovane ty, kteri jsou neceho schopni :-)

> Nejak mi neni jasne, co tim myslite. Jestli se ptate na to,
> jak je rychle
> spojeni tunelovane pres ssh, pak je to tak, ze pri dostatecne
> rychle lince
> (ethernet) predevsim zalezi na pouzite sifre (blowfish je o poznani
> rychlejsi nez idea nebo nedejboze 3des) a vykonu CPU. Na
> pomale lince je
> to jedno (akorat muze byt ssh rychlejsi, kvuli kompresi).
> Nejlepe udelate,
> kdyz si to sam vyzkousite.

Vyzkousim, uz je konecne na spadnuti, ze bude kde nainstalovat Linux :-)
Momentalne se musim spokojit jenom True64 :-) Uz mi za to dokonce nekdo
vynadal, ze jsem odpovedel na neco podle True64 a ono to nahodou nebylo v
Linuxu (resp. v RedHatu) jako balik :-) Konkretne slo o iostat :-)

Ale zpatky k tematu, slo mi presne o to, jaka je rezie encapsculace do ssh
kanalu. Neuvedomil jsem si kompresi. Ale na tunel filesystemu a
komprimovanych souboru ta efektivita asi klesne, ne?  No nic, az na to bude
cas, namerim a prinesu do konfery :-)

Honza