Anonymni FTP

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Pátek Prosinec 17 13:05:47 CET 1999

On Fri, 17 Dec 1999, you wrote:

> Zkousel jsem oboji a stale to same No Such file or directory
> Adresar home-ftp existuje vlastnik je root.ftp a prava jsou 755
> a pod nim jsou adresare bin etc a pub (root.ftp 555) a v bin je nakopirovano
> ls (root.ftp 111) Delal jsem to presne podle toho jak to psal Satrapa v ty
> knizce (teprve zacinam).

Programy v bin musi byt staticky slinkovane a nebo tam musi nekde byt
patricne knihovny ( /home/ftp/lib). Pokud je to nenajde nepodari se
program ls spustit. No a jinde hledat v systemu to nemuze jelikoz
to v tu chvili ma  za to, ze /home/ftp je /.

V mnoha distribucich je obsah /home/ftp predpripraven v nekterem z
balicku.

--
S pozdravem
   Petr Snajdr