katalog ?

Jan Derfinak ja na mail.upjs.sk
Pátek Prosinec 17 13:13:05 CET 1999

On Fri, 17 Dec 1999, Jan ' Kozo ' Vajda wrote:

> skor ako sa pustim do pisania niecoho vlastneho idem sa spytat:
>
> mam doma X cd so software ( rpm, tar.gz a pod )
> existuje nejaky katalogizacny software pod linux, ktory mi bude vediet
> povedat co je na ktorom CD ?
> aby som ich stale nemusel strkat do mechaniky a pozerat ..

Ja som si nieco take urobil (uz asi pred rokom, ale stale to funguje :) ).
Pouziva to Motif a MySQL. Uz davno som to chcel prepisat do gtk, ale kedze
to stale ide, tak som si na to nemohol najst cast. :( Snad by to islo aj s
lestifom, ale nenam to overene.

> najjednoduchsie riesenie je spravit ls -laFR /mnt/cdrom/ > file.cd1 etc a
> potom grep cez subor .. ale je to dost jednoucelove riesenie ..

Ono to nacita adresar (lubovolny), ulozi ho do MySQL a priradi mu navestie,
ktore identifikuje CD.

> kedy to vedelo este aj extrahovat info z rpm balikov bolo by to uplne super
> :-{)))

No tak to nevie. Ale s trochou volneho casu by nebol problem pridat dalsi stlpec
do tabulky.

Ak nenajdes nic lepsie, skus sa mi ozvat mimo konferencie a potom skusim
pohladat zdrojaky.

				jano

--
She's a twentieth century fox