Prezije?

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Pátek Prosinec 17 13:25:20 CET 1999

On Fri, 17 Dec 1999, you wrote:
> Zdravim vsechny!
>
>     Vsichni kolem vypinaji pres prelom letopoctu sve servery, a to jak
> NT, Novell, tak i UNIX. Chtel jsem to nechat urcite bezet, ale ted mne
> to trochu zvyklalo. Hrozi nejake realne nebezpeci nebo vsichni jen
> blbnou?

Prijde na to :-). Zalezi na BIOSu, OS, programech ... a samozrejme
i na konkretnim miste v nich. Nekde se ani ta chyba nemusi projevit, jinde
muze neco prestat fungovat nebo zacne fungovat podivne.
Dulezite je to co to bude. Nejake nebezpeci hrozi, ale
rekl bych, ze je to vse znacne individualni. No a konecne - ony
se chyby budou objevovat jeste nekolik tydnu po 1.1. 2000 :-)

<JOKE>
      V "The World Is Not Enough" (nova bondovka)  se objevila
dokonce predcasna chyba roku 2000 :-))))))))))))))).
</JOKE>

--
S pozdravem
   Petr Snajdr