Wavelan :-(

Ludvik Vlcek noel na beta.cermak.cz
Pátek Prosinec 17 15:26:53 CET 1999

>  kde je tohle, v kernelu ?? jiny balik ..
>
> Shodou okolnosti jsem se ocitl ve stjene situaci a asi se na mne
usmalo stesti. Doporucuji postupovat dle PCMCIA-HOWTO s nasledujicim.

- po prekladu je nutne si odkontrolovat, zda v adresari
/lib/modules/*/ se objevi adresar pcmcia (* je predpokladam verze
jadra

- pokud se jadna o WaveLAN od Lucent Technologies s ISA adaptorem
VADEM, tak ten ma posazenou basovou adresu o 2 adresy nahoru. Mozna by
to slo i jinak, ale me jako prvni zabralo naslejici.

- ve zdrojaku modulu i82365.c najit radek s textem

 static int i365_base = 0x03e0

a tento opravit na

 static int i365_base = 0x03e2

a modul znovu prekompilovat, pote ho prekopirovat do adresare
/lib/modules/*/pcmcia

doporucuji pote rebootovat stroj pro ujisteni se, ze jadro spravne
inicializuje PCMCIA pro startu. Pokud potom prikazem lsmod obdrzite
hlaseni z HOWTO, kapitoly 4, jste za vodou, PCMCIA lot chodi.

Znova upozornuji, ze toto je pouze doplnek k uvedenemu HOWTO a je
potreba se jim dusledne ridit (ale zustat pritom spravnym cechem...)

--
L.V.
jezevec

---- neproslo jazykovou korekturou ----