kmail

Peter Hanusiak 6hanusiak na st.fmph.uniba.sk
Pátek Prosinec 17 17:49:35 CET 1999

V kmail-y by som si chcel vypnut takuto malu neprijemnost:
Ked mi pride mail tak tam svieti  pri Date "Thu Dec 9 09:16:10 1999" ked ho ale
precitam tak sa tam uz zjavi "Thu, 09 Dec 1999 09:16:10 +0100 (CET)" alebo
nieco podobne. Proste preberie to z orig. mailu. A to je ta vec, ktoru nechcem.
Niekedy sa tu zjavia aj ine halusky. Sortovat podla takehoto datumu je dost
problem. O orientacii ani nevravim. Ak to nahodou nejde vypnut vie mi niekto
poradit ci existuje nejaky iny slusny mailovaci klient, ktory taketo hluposti
nerobi.

		Dakujem

			Peter Hanusiak