Nastaveni terminalu RH 6.1

Sobota Prosinec 18 18:49:56 CET 1999

trefny na blatna.cz (Pavel Trefny) writes:

> tak pred mesicem jsem se ptal na to co delat s terminalem kdyz se mi
> stane nasledujici vec: Pri pripojovani
> pomoci serioveho kabelu z windows to hodi login: (zde napisu jmeno pod
> kterym se prihlasuji) dam enter, ale password: se jiz nezobrazi.

"login:" se vypise, takze to vypada, ze rychlost prenosu, parita a
pocet stop bitu jsou OK (toto tvrzeni berte s rezervou - nejsem
odbornik).

"password:" se nevypise napr. proto, ze Enter stisknute v terminalovem
emulatoru ve Windows neni driverem pro obsluhu seriove linky na Linuxu
interpretovano jako "ukoncovac radky", ale jako znak, ktery je
soucasti login name. (Zkuste napr. stisknout Ctrl-J (= NL) misto
Enter. (Enter je ekvivalentni Ctrl-M (= CR).)

Neuvadite, jake programy pouzivate a jake mate nastaveni, proto
odpoved nemuze byt konkretni. Prostudujte si manpage stty ohledne
volby icrnl a podobnych, ktere zajistuji premapovani znaku CR na NL,
... a take jak se tyto parametry nastavi v programech, ktere
pouzivate.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR