Prezije? -- linuxy na silvestra NEvypinejte

Pavel Machek pavel na suse.cz
Pátek Prosinec 17 23:05:52 CET 1999

Ahoj!

>     Vsichni kolem vypinaji pres prelom letopoctu sve servery, a to jak
> NT, Novell, tak i UNIX. Chtel jsem to nechat urcite bezet, ale ted mne
> to trochu zvyklalo. Hrozi nejake realne nebezpeci nebo vsichni jen
> blbnou?

Dokonce je o hodne rozumejsi nechat ty unixy _zapnute_. Potom i
prastara 386ka s linuxem bude krasne fungovat -- do pristiho rebootu
-- protoze BIOS nebude mit sanci cokoliv porazit. Potom, nekdy,
udelejte hlidany reboot, a podivejte se jak to dopadlo...

								Pavel
--
I'm pavel na ucw.cz. "In my country we have almost anarchy and I don't care."
Panos Katsaloulis describing me w.r.t. patents me at discuss na linmodems.org