Q: cross kompilace s RPM, bad option in rpmrc

feela na ipex.cz feela na ipex.cz
Neděle Prosinec 19 15:17:49 CET 1999

On 18 Dec 1999, Jan Kybic wrote:

> Dobry podvecer,
>                prave instaluji Linux na Psion 5. Mam nejaka RPM, ktera
> bych potreboval trochu upravit, prelozit na hostitelskem PC a vytvorit
> z nich instalovatelny balicek. Vsechno bych chtel delat nezavisle na
> RPM pro hostitelske PC. Tak jsem si vyrobil soubor
> /home/jkybic/psion/rpmrc s nasledujicim obsahem, obsanym z RPM-HOWTO:
>
> require_vendor: 1
> distribution: I roll my own!
> require_distribution: 1
> topdir: /home/jkybic/psion/rpmroot
> vendor: JK
> packager:  JK
> [...]

No v podstate nic. Snad jen to, ze jste si precetl HOWTO pro rpm 2.x.x a
pouzivate  rpm verse 3.x.x. Cele se to tam zmenilo. Aktualni info najdete
na www.rpm.org. Myslim, ze tohle se RedHatum moc nepovedlo.

--
Ondrej Feela Filip
E-mail: feela na ipex.cz