Problem s X

Peter Hanusiak hanusiak na redbull.dcs.fmph.uniba.sk
Neděle Prosinec 19 17:20:33 CET 1999

Frantisek Repkovsky <repkovsk na intrak.tuke.sk> wrote:

> To uz v konfere par krat bolo. Je to problem s xfs. Da sa to vyriesit tak, ze v
> skripte /etc/rc.d/init.d/xfs vyhodis (odkomentujes) prepinac
> 		-droppriv

> skus to

Bingo naozaj je to tak. Prisiel som na to hned potom ako som zacal badat s
xfs. Ale problem je, ze mne to este do vcerajska islo aj bez toho.
Ibaze som zacal instalovat zopar monitorovacich programov na siet a odvtedy
je to takto. Navyse mam podozrenie, ze ani squid sa nejak nechce nastartovat
Ked mu dam start tak sa tvari, ze je vsetko v pohode ale pritom nejde.
No a ked dam status tak pise

squid dead but subsys locked
squid: ERROR: No running copy

Co to ma byt? Co sa mohlo zmenit, ze to odrazu nejde?

	DAkujem

			Peter Hanusiak