Propojeni Linux x Windows

Neděle Prosinec 19 19:56:29 CET 1999

On Sun, 19 Dec 1999, Pavel Trefny wrote:

> No musim uznat ze jste mi moc nepomohl. Ja jsem se dostal do faze kdy
> mam na windows okno terminalu, napise se "login:" zadam jmeno, ale
> "password:" uz neleze.

To se tady pred nedavnem resilo. Pravdepodobne je problem v tom, ze to co
z tech woken vyleze jako enter neni to, co si pod tim predstavuje linux
(neni uzasne, kdyz existuji aspon tri ruzne zpusoby, jak zakodovat konec
radku?). Nejspis bych udelal "strace -p {pid-loginu}" a podival se, co si
ten login precte. Jestlize by do nej skutecne lezl nejaky znak, pak bych
se pomoci "stty < /dev/ttyS{cislo-portu}" podival, jak je nastaveny
seriovy terminal na strane linuxu (zajima vas inlcr, icrnl a igncr...viz
stty(1)), a nakonec bych zjistoval, jak to nejak sladit dohromady.