adaptec aha-1542CF

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Pondělí Prosinec 20 09:09:26 CET 1999

Dobrý den,

Peter Lacus wrote:

> Ake mate skusenosti s tymto radicom a s jeho ovladacom ? Dostal sa ku
> mne jeden taky, a kedze mam len ISA sloty a dalsie PC sa uz kupovat
> nechystam, tak ma zaujima, ci je to pouzitelne a spolahlive.
>
> Inak sa mi celkom paci, slusna konfiguracia (nie PNP :-)), bios,
> busmaster DMA atd.

Já mám doma aha-1542B, ktery je jumperles (to jedno s na konci je
záměrně, je tam totiž les jumperu :-)))). Jinak ale funguje
naprosto v pohodě. Mám na něj pověšený jediný disk v systému,
takže z něj i bootuju apod. Dokonce ho ani nemám na straně řadiče
zaterminovaný (koupil jsem ho bez terminátorů...) Jinak s 1542C?
mám zkušenosti podobné, běhá dobře už asi 3-4 roky...

> Bedo.

Zdraví
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72