fdisk RH6.1cz

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Pondělí Prosinec 20 10:44:47 CET 1999

Ano vcera.
Pridaval jsem novy disk a fdisk se hroutil pri pridavani noveho oddilu
pri mazani a jinych operaci byl OK, strace hlasilo nepovoleny pristup do pameti,
nebo tak nejak.
Vzal jsem fdisk s RH 5.2 (nabootoval jsem z CD RH 5.2) tim jsem disk rozdelil
bez problemu
Dan