Smerovani posty na jiny stroj (SENDMAIL)

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Pondělí Prosinec 20 11:38:40 CET 1999

Ahoj
Co mailertable ?
Do souboru /etc/mailertable pridat
tatodomena.cz		smtp:internistroj.tatodomena.cz

pak makemap hash mailertable < mailertable
aby se nam vytvorila databaze.

Jo a nezapomenout ze soubor.m4 z ktereho je sendmail.cf generovan
by mel obsahovat
define (`confTRY_NULL_MX_LIST',True)dnl
FEATURE (mailertable)
Zkuste se taky podivat do /usr/lib/sendmail-cf/README
Snad jsem to moc nepoplet
Dan