Pevna linka

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Pondělí Prosinec 20 11:31:47 CET 1999

feela na ipex.cz wrote:

> OK, tak mu predejte parametr 115200. Pomoci switchu na spodku se to
> nakonfigurovat neda. Musi se mu to zadat SW.

Neni-li to jiz pase ... ja mel prave s rychlosti PC<->modem vzdy problemy
a osvedcilo se mi, jeste pred nahazovanim ppp vyzkouset, ze to fakt
je spravne spojene minicomem na obou koncich. Pote, co se minicom videl
(tam se rychlost meni docela pohodlne), tak se ppp vzdycky rozjelo
dobre. A timpadem prosly i LCP pakety na nastaveni IP ...

Mimochodem, u nasi pevne linky mame (USR) v /etc/ppp/options.ttyS0 toto:

lock
/dev/ttyS0
netmask 255.255.255.252
crtscts