Bezpecny POP3/IMAP

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Pondělí Prosinec 20 15:50:45 CET 1999

Dobrý den,

Petr Novotny wrote:

> Nevim, zda ten digest, co se prenasi, neni ekvivalentni heslu (tj.
> zda ho nestaci odchytit a poslat v pristi seanci). Jinak normalni
> ipop3d, ktery je v RH, (snad) apop umi.

Obávám se, že ipop3d APOP neumí? Alespoň jsem to kdysi zkoušel
fetchmailem a odmítl mě (špatná autorizace). Možná, že se dá
nastavit? Nevím, nezkoumal jsem. Ale např. vím jistě, že APOP umí
cucipop. Ale stejně normální uživatele k používání APOP-u asi
těžko donutím, když ho neumí např. Netscape. Nebo znáte mailového
klienta pro Win, který APOP umí?

> POP-over-SSL ci IMAP-over-SSL. Anebo ssh kryptovany tunel na
> port 110 ci 443.

No, jak jsem se díval na Netscapa, tak to vypadá pouze (asi) na
ten kryptovaný kanál...

> Petr Novotny, ANTEK CS
> Petr.Novotny na antek.cz

Zdraví
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72