OFFTOPIC Re: ZABAVA: trocha legrace neuskodi

Korinek, Jan Jan.Korinek na compaq.com
Pondělí Prosinec 20 16:36:07 CET 1999

> Santa Clause &
>
> Ja bych spis rekl, ze pouziva paralelismus - pred Vanoci se nekde
> masivne odforkuje a roznasku pak provede najednou. Akorat nevim,
> jestli ti dcerinni Santa Clausove zanikaji samovolne, nebo jestli je
> po Vanocich nekdo zabiji.

Pokojne a s klidnou tvari jsou premerovani na /dev/null aby nezahltili
system.

Copak vy bezne pouzivate SIGKILL? Taky ne. To jenom na ty vzpurny a
neposlusny, pripadne na ty, kteri zkolabovali po dobu behu od fork()u do
vyprseni timeoutu.

To je prece jasny.

Honza