OFFTOPIC Re: ZABAVA: trocha legrace neuskodi

Honza Tichy JTichy na seznam.cz
Pondělí Prosinec 20 17:06:27 CET 1999

V prispevku <385E2C7A.5A271620 na vuje.sk> ze dne 20 Dec 1999 14:34:34 +0100 Marek Blasko
(blasko na linux.vujett.sk) pise...

>Poznate Smrta z diel Pratcheta (dufam ze som to napisal spravne)
>Tak tento Smrt odoberal zivocichom zivot ked bol spravni cas ale
>tam bolo napisane ze staci jeho existencia abi to fungovalo nemusi
>to vykonavat. (to bolo v diele kde zase zmizol a namiesto neho sa
>dostala jeho vnucka Zuzanka) co ak je to tak aj zo SantaKlauzom/Jeziskom?

No dobre, ale i Smrt mel sve pomocniky Mor, Hlad a Valku (pisu-li to
spravne). BTW Pratchett se pise se dvema tt :-))
A uz se to tema dbaty trochu zacina odklanet od Linuxu, ne?

Honza Tichy
JTichy na seznam.cz
http://sorry.vse.cz/users/JTichy