dobra ucebnice c/c++?

Honza Tichy JTichy na seznam.cz
Pondělí Prosinec 20 16:59:55 CET 1999

>Se mnou je to jinak. Umim hlavne Pascal. Cecko vubec. Nekde na webu jsem
>videl ucebnici pro prechod z pascalu do C/C++, ale ztratil jsem URL.
>
>--
>Milos Prudek

Tak v tom pripade jednoznacne pro uplny zacatky ucebnici Programovaci
jazyk C - dil 1 a 2. Nejsem si jistej, kdo to napsal, mam dojem ze
pan Hejret? a vydala to nejspis Grada. Rozhodne to jsou takovy dve
knizky priblizne A5 a kolem 300 stran a maj to v kazdym knihkupectvi,
kde prodavaji pocitacovou literaturu. Jo, a volitelne jsou k tomu
diskety se vzorovejma zdrojakama.

Je to psany specialne pro lidi prechazejici z Pascalu, velice dobre
a srozumitelne.

Honza Tichy
JTichy na seznam.cz
http://sorry.vse.cz/users/JTichy