Bezpecny POP3/IMAP

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Pondělí Prosinec 20 17:48:36 CET 1999

>Nevim, zda ten digest, co se prenasi, neni ekvivalentni heslu (tj.
>zda ho nestaci odchytit a poslat v pristi seanci). Jinak normalni
>ipop3d, ktery je v RH, (snad) apop umi.

APOP je bezpecna varianta (pokud je server spravne implementovan) protoze vypoctu hashe se ucastni krome jmena a hesla jeste nahodny text (musi se objevit mezi <> v prvotni odezve serveru pri navazani spojeni, ktery POP3 server generuje.

Jak jsem prave zjistil standardni POP3 z RH6.1 APOP nepodporuje

Zdravi
D. Toman