popis ulimit

Pondělí Prosinec 20 20:22:47 CET 1999

On 20 Dec 1999, Radovan Garabik wrote:

>  Fork Bomb Defuser is a loadable kernel module for Linux which detects, logs, and disables "fork
>  bombs". It allows you to configure max_forks_per_second and max_taks_per_user parameters at
>  module load time. Any possible fork bomb that attemps to spawn a huge number of processes
>  simultaneously is detected in real time, and the fork bomb is disabled.

Limit na pocet procesu na uzivatele nastavit umime i bez toho. Co se tyce
poctu forknuti za sekundu...to muze byt docela nebezpecna hracka, protoze
naivni implementaci by mohlo jit snadno oblbnout, aby zabijela nevinne
procesy. (Podotykam, ze jsem to nezkoumal, takze nevim, jak moc je to ve
skutecnosti naivni. Bohuzel tvrzeni "stejne to nebude fungovat" ma temer
univerzalni platnost.)