Thread-safe funkce v glibc

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Prosinec 20 20:44:42 CET 1999

On 12/20/99 19:07, Martin Kavalec wrote:

> Taky jsem to hledal a nenasel. Ale v infu ke starsi libc tusim
> takovy seznam byl.
> Mozna uz je to v glibc vychytane, ze se tim neni treba zabyvat a
> funkce ktere pracuji se statickym bufferem jsou uz v libc obkliceny
> mutexy... (viz nize)

Je to mozne. To by ale znamenalo, ze _r ekvivalenty jsou tam jenom pro
kompatibilitu.

Nemel by nekdo v zaloze nejaky rozumny zpusob, jak to otestovat? Nechce
se mi zrovna simulovat zatez a sledovat, jestli se nahodou dva thready
netrefi do stejne funkce ve stejny moment.

> Taky jsem to nakonec predelal na samostatne procesy komunikujici
> pres PF_UNIX socket :-| (ale bylo to proto, ze jsem tam mel jine
> bugy, ktere se mi v tech threadech spatne hledaly; navic jsem se
> snazil nezavrit si cestu zpatky ke threadum, kdyby to nekdy bylo
> potreba)

Jojo, rekl bych, ze multithreadove aplikace se oproti forkovani lepe
pisou a hur ladi...

S pozdravem