Kompilace jadra na RH6.1 - nejde

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Prosinec 20 21:52:35 CET 1999

On 12/20/99 21:40, Lubomir Cevela wrote:

> Nejde mi prelozit jadro na RH6.1 z Computer Pressu. Provadim to
> standardne pomoci prikazu make xconfig, make dep, make clean a make
> boot. Misto jadra obdrzim hlaseni:
> Root device is (8,1)
> Boot sector 512 bytes
> Setup is 3544 bytes
> System is 589 kB
> System is too big. Try using bzImage or modules

Je treba pouzit make bzImage nebo bzlilo misto make boot.

> Nechapu co je spatne.  V jadre mam jen neybytne veci (obral jsem ho
> jako mravenci mrsinu) a presto je porad system "too big". Predtim na
> RH5.2 mi totez slo bez problemu.

Jadro musi byt bud mensi nez 512 KB a nebo musi byt kompilovano prave
pomoci bzImage. Vysledne jadro je uzpusobene tak, aby jej zavadec mohl
nahrat nekam nad 1024 KB pameti. Vice informaci je v dokumentaci lila a
asi i primo u jadra.

S pozdravem