Instalacia zvukovej karty

Frantisek Repkovsky repkovsk na intrak.tuke.sk
Úterý Prosinec 21 01:12:31 CET 1999

Dňa Po, 20 dec 1999 ste napísali:
> Rad by som sa dozvedel, ako mozem nainstalovat zvukovu
> kartu SoundBlaster 128 PCI od Creative Labs pod
> operacnym systemom Red Hat Linux 6.1 cz.

Treba mat podporu zvukovej karty (modul - sound card support) v jadre. Dalej
modularne aj OSS Sound modules a 100% Sound Blaster compatibles (SB16/32/64,
ESS, Jazz16) support.  Potom treba spustit sndconfig a ten by mal automaticky
detekovat zvukovu kartu. Ak  pouzivate jadro este z instalacie RH6.1cz.  tak
by mal stacit sndconfig.

Dalsou alternativou je pouzit alsa driver, zdrojaky  sa daju stiahnut na:
 www.alsa-project.org
a postupovat podla dokumentacie alsy prip. ALSA-HOWTO.

Neviem sice aka je tvoja situacia, ci to uz skusal a nepodarilo sa to, alebo je
to prvy krat. Myslim, ze s touto kartou by nemali byt problemy.

   František Repkovský

  študent FEI TU Košice
 repkovsk na intrak.tuke.sk
    ICQ uin: 57564590