vmware pod linux

David Zabensky zabensky na ica.cz
Úterý Prosinec 21 09:47:25 CET 1999

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek napsal(a):
::  > | Odesílatel: David Zabensky <zabensky na ica.cz>
::  > | chtel bych si nainstalovat pod Linux VMWare (soukrome). Soucasna verze je
::  > vsak za chechtaky :( Mam vsak pocit, ze nejaka starsi beta
::  > | byla pro Linux free. Mohl by mi nekdo poradit nejaky odkaz na tu starsi
::  > verzi? Koukal jsem na www.vmware.com a tam chcou vsude platit...
::
::  	Bohuzel neni to pravda...
::
::  	Ja take s registracemi mam zafixovano to, ze nakonci po me vybafne
::  cislo kreditky atd... - to uz v dnesni dobe nemusi byt pravda, protoze
::  proste chteji jen vedet kdo jejich system pouziva... - v pripade VMWare
::  (a nejen jeho, napr. i JDK a dalsi) se vyplni dotaznik a mailem
::  dostanete verejny licencni klic....

No nevim...
                                   VMware for Linux Pricing

                    VMware 1.1 for Linux

                        Electronic Software Distribution
                             List price: $299.00 Buy Now!
                             Student/hobbyist discount price: $99.00 Buy Now!

                        Packaged Software Distribution
                        Includes SuSE Linux pre-installed in a Virtual Machine
                             List price: $309.00 Buy Now!
                             Student/hobbyist discount price: $109.00 Buy Now!

                    For quantities of 50 or greater, please contact sales na vmware.com

atd... Jde o to, ze od te doby co jedu na Linuxu mam cele pecko legalni (a free:). A nechtel bych to porusovat.
Obcas ale potrebuji neco s windows a nechce se mi furt rebootovat. Mozna jste myslel tu docasnou verzi, ja
bych vsak radeji nejakou starsi (treba i beta, windowsy stejne padaji a budou padat i te ostre :) ale zadarmo
(pokud nejaka takova je). Proto bych spise uvital radu typu "verze taata, tamatam"... nebo snad vsichni co
maji vmware plati $299/$99 ??
Dekuji, David