Problem s NTFS

Petr Vácha Vacha na ANNEXNET.CZ
Úterý Prosinec 21 10:54:50 CET 1999

Ona je to IMHO spise jeste vyssi verze, protoze v5 by mely pouzivat NT4 od
service packu 5 (možná už 4) a Debian mi tuhle NTFS namountuje bez problemu.
Nehlede k tomu, ze se z NT4 na W2k oblast nedostanete (alespon to platilo u
BETA3 - RC3 jsem jeste nemel cas nainstalovat)...
BTW, pokud se to nekomu podarilo, taky bych se to rad dozvedel...

--

Petr Vácha
AnnexNET, s.r.o.