Modul je prekompilovan pro jiny kernel

David Zabensky zabensky na ica.cz
Úterý Prosinec 21 15:48:45 CET 1999

Jan Jirmasek napsal(a):
::  On 21 Dec 1999, Petr Novotny wrote:
::
::  > On 21 Dec 99, at 14:20, Jan Jirmasek wrote:
::  > > Svuj kernel si zkompilujte bez podpory kontroly verzi modulu.
::  >
::  > No dobre, ale neni to trochu odvaha? Chci rict, ta verze u toho
::  > modulu je preci z nejakeho duvodu zapsana, ne?
::
::  Pokud je ten modul zkompilovany pro stejnou radu kernelu (rekneme 2.2.x),
::  myslim, ze ne. V opacnem pripade se muzou dit veci.
Dobry den.
Budu tedy trochu konkretnejsi. Stalo se mi pri instalaci vmware. Vse je ok, nicmene pokud chci dat "Power ON"
napise mi to zpravu o tom, ze /dev/vmmon se nepodarilo inicializovat... O spatne verzi mi to vypsal insmod.... Nemel
tedy nekdo pri prechodu na kernel 2.2.13 podobny problem? Prekompiloval jsem jadro, prekontroloval linky z /include
(v dokumentaci pisou, ze tento problem snad nastane, kdyz jsou spatne headery ??), spustil znova config.... a nic :(

Dik za kazde nakopnuti spravnym smerem. David