Nefunguje PORT command u FTP za Linuxem

Petr Kroča mrp.konference na compact.cz
Úterý Prosinec 21 17:30:00 CET 1999

> Je-li tam maskarada, bez toho modulu tu fungovat nemuze. Kdyby
> tam nebyla, tak by byla chyba, kdyby to nefungovalo. Ale ona tam
> je.
>
> Motam to dost jasne? :-)
Jasne jasne.

Ted uz jen posledni dotaz, a to, odkud se ten modul zavadi ?
Staci jen kdyz ho pomoci modprobe napisu v prikazovem radku ?
Udelal jsem to tak a FTP furt nefunguje.

Nebo ho mam dat do rc.local odkud davam ipchains pro masq ?

Jak zjistim, ze je modul zaveden ?

(jsem linuxovy zacatecnik, tak se prosim nesmejte)