Nefunguje PORT command u FTP za Linuxem

Vladimír Fux fux na infoline.cz
Úterý Prosinec 21 18:26:59 CET 1999

> 1) jak se da u FTP prikazoveho radku nastavit PASIVNI REZIM

Nevim jak u NT, ale u w98 jsem takovou moznost v prikazovem rezimu
nenasel....  Treba nekdo vi.

> 2) jak se da vysvetlit RedHat 5.2, aby to pustil za sebe (primo z Linuxu vse
> funguje bez problemu).

Nerozumim, co je "pustil za sebe"...

Pokud pouzivate v tom Linuxu maskaradu. podivejte se do adresare
/lib/modules/cislo_kernelu/ipv4
mel byste tam najit soubor ip_masq_ftp.o . Pokud tam je, zkuste zadat prikaz
/sbin/depmod -a  a zkontrolujte, jestli se ip_masq_ftp objevi v souboru
/lib/modules/cislo_kernelu/modules.dep. Kdyz je vse v poradku,
doplnte si do souboru /etc/rc.d/init.d/masq na zacatek prikaz
/sbin/modprobe ip_masq_ftp

potom dejte /etc/rc.d/init.d/masq restart a vyzkousejte FTP
pokud je vse v poradku, mel by jet i aktiv mod.

Vladimir