popis ulimit

Cejka Rudolf cejkar na kazi.dcse.fee.vutbr.cz
Úterý Prosinec 21 17:36:56 CET 1999

Pavel Kankovsky <peak na argo.troja.mff.cuni.cz> wrote:
> U Solarisu (aspon <=2.5) urcite nejde nastavit limit poctu procesu ruzny
> pro ruzne (nekorenove uzivatele). A jestli je vyse popsany zpusob jediny
> i u ostatnich, tak to taky nejde (vidite tam nekde neco, co by
> identifikovalo uzivatele?).

V Solarisu a Unixware je limit opravdu jen jeden. Ve vsech BSD
systemech RLIMIT_NPROC u setrlimit() existuje a ve FreeBSD je
navic jeste RLIMIT_SBSIZE na omezeni velikosti pameti
venovane sitovani.

Ale uprimne receno - zatim jsem vyuzil jen nastaveni tech defaultnich
spolecnych limitu. Abych totiz nastavoval jednotlive limity pro kazdeho
z 3500 uzivatelu - tak na to skutecne naladu nemam. Ono je to totiz
stejne vsechno na houby, at uz je to excelujici OS nebo uplne obycejny ;-).

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science