dobra ucebnice c/c++?

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Prosinec 22 00:42:31 CET 1999

On 12/21/99 02:14, Míla Kuchta wrote:

> Zrovna jsem se ji chystal koupit. Ale jak tak koukam asi jeste pockam. Mohl
> by jste napsat jake jsou argumenty proti.

Ja osobne mam obe a domnivam se, ze pro zacatecnika je uzitecny i druhy
dil. Kdyz nic jineho, tak popis funkci s promennym poctem parametru a
seznam standardnich funkci a maker nejsou k zahozeni. Na druhou stranu
je pravda, ze asi petina knihy je venovana Borland C a programovani pod
DOSem, coz je vetsine lidi (alespon z tehle konfery :) na nic. Ale v
knize je i osm stranek o C pod un*xem :)

S pozdravem