Re: Seriový terminál v RH6.1

Hajas, Josef jhajas na atlas.cz
Středa Prosinec 22 08:42:22 CET 1999

Díky, pomohlo to, ale mám další problémek. Nevíte náhodou jak donutit
terminál, aby zobrazoval české znaky? Ve virtuálních konzolách tohle
normálně funguje, takže fonty tam jsou, ale na terminálu se mě například
místo
'í' zobrazí 'm' nebo místo 'é' se ukáže 'i', talže jakýkoli terxt s
diakritikou je nepoužitelný. Podle HOWTOčka jsem se snažil najít něco jako
Download
soft fonts ale v set-upu terminálu nic takového není. Je tam však nastavení
klávesnice a mezi nimi je i Česlá (respektive Československá) takže se mi
zdá dost nepravděpodobné že by neuměl zobrazovat češtinu, když ji umí
generovat. Nevím jestli to pomůže, äle v setupu je napsaté že je to
V600 S2.1 (pravděpodobně typ terminálu).
Děkuji za radu

Josef Hajas