mgetty a zamykani modemu

Michal Janko revisor na delta.ssakhk.cz
Středa Prosinec 22 09:58:00 CET 1999

> Ahoj
> mam na pocitaci jeden modem a rad bych ho sdilel pro diald a mgetty. Oba programy jako zarizeni pouzivaji
> /dev/modem, kdyz je jeden aktivni, tak v adresari  /var/lock je file  lock .. modem, problem je ale v tom, ze jestlize modem
> pouziva mgetty, tak diald nejspis nerozpozna, ze modem je zamknuty, a v pripade pozadavku na internet mi diald
> zapisuje do messages no device free to call out, jestlize to trva dele, tak nasleduje hlaska too many dialing failures  in
> a row. Blocking connections. A diald je tuhe.
> [...]

  ja sem resil podobnou situaci s mgetty a pppd on demand. mgetty sem dal
  klasicky respawn do inittab, a pppd pred tim nez zacalo vytacet tak
  to mgetty killnulo.. tim mgetty uvolnilo port pro pppd. behem chvile
  se respawne, nicmene _pocka_ az se port uvolni a pak si ho sam zase
  zamkne (a pppd pokud nevytaci nepotrebuje volny port).

  nejak obdobne by to imho slo i s diald.

  M.J.