dobra ucebnice c/c++?

Karel Zak - Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Středa Prosinec 22 12:43:28 CET 1999

On Wed, 22 Dec 1999, Michal Krause wrote:

> Ja osobne mam obe a domnivam se, ze pro zacatecnika je uzitecny i druhy
> dil. Kdyz nic jineho, tak popis funkci s promennym poctem parametru a
> seznam standardnich funkci a maker nejsou k zahozeni. Na druhou stranu
> je pravda, ze asi petina knihy je venovana Borland C a programovani pod
> DOSem, coz je vetsine lidi (alespon z tehle konfery :) na nic. Ale v
> knize je i osm stranek o C pod un*xem :)

 Zalezi co si kdo predstavuje pod pojmem "naucit se C". Pokud se dobre
pamatuji (uz je to par let) tak v tom druhem dile je neco o tom jak psat
vetsi programy a jak veci clenit do souboru atd. Prave to odeluje od sebe ty
kdo umi "C" a ty co umi v "C" napsat program.

"C" se naucite za vecer. Psat programy bude te umet po letech jeho
pravidelneho pouzivani. Ale tak je to bohuzel se vsim...

(napr. ja jsem pred cca mesicem dosel ke konecne podobe toho jak
psat pekne komentare (.. po nekolika letech) :-)

							Karel

PS. nejlepsi je udelat si na disku adresar SRC a do neho rozbalovat zdrojaky
    ruznych programu a studovat...