legrace od Microsoft :-))

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek pajasoft na fonet.cz
Středa Prosinec 22 22:27:29 CET 1999

> Ano je to spatne. "fdisk /mbr" znamena: edituj partition table
> zarizeni se specialnim souborem /mbr, nikoliv prepis MBR defaultnim
> zavadecem MS-DOSu.

	'-) kdyz jsem si to precetl na MS webu, nabyl jsem dojmu, ze v linuxu
se ma provest pouze bod 1) - ostatni body vcetne fdisk /mbr nepochybne
funguji v DOSu, coz ale pozapomneli uvest, ze se ma rebootovat...

	Takto to aspon pochopil ja, nicmene u produktu MS neni neobvykle, ze to
clovek, to nazor, myslenka ci postup jak dosahnout toho sameho cile..;-)

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                   FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, Web, Y2K    Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz               Tel.: +420  5  4324 4749
SMS: mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz           Fax.: +420  5  4324 4751
WWW: http://WWW.FoNet.Cz/                    E-mail:
mailto:Info na FoNet.Cz