GLX (OpenGL)

Jiří Mlíka (Jiri Mlika) jmlika na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 23 01:39:59 CET 1999

Dobrý den

Ví někdo, jak rozchodit X server s GLX? Je to možné s každým X serverem
nebo jen s některými, u kterých na to tvůrci pamatovali? Budu muset
překompilovat X server, nebo nějaké knihovny?

O co mi jde? Používám CAD software VariCAD. Od verze 7.2 může tento
software využívat OpenGL pod Linuxem. Vyžaduje to GLX extension.
Vlastním grafickou kartu s chipem ATI Rage128 a rád bych využil
jejích OpenGL možností.

Je celkem na draka, když máte v počítači hardware, který nemůžete
využít, přesto že jeho vlastnosti jsou právě to, co potřebujete.

Orientuje se někdo v této problematice? Moc by mě zajímalo jak je to s
hardwarovou akcelerací 3D pod Linuxem.
Hlavně co se týká CAD software. Quake běžící šíleně rychle na 3Dfx není
zrovna moje parketa.

                                             Jirka

--

[ moje signatura / my signature]

Jiri Mlika E-mail:   jmlika na volny.cz,   jmlika na students.zcu.cz
student Západočeské Univerzity  v Plzni (obor strojní inženýrství)
student of University of West Bohemia in Pilsen (mechanical engineering)
[ geographical note: City of Pilsen is in Czech Republic ]
zajmy / interests:   Linux, Delphi, Samba