promiskuita

Jan Jirmasek jjir2125 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Čtvrtek Prosinec 23 10:28:04 CET 1999

On Wed, 22 Dec 1999, Petr Soucek wrote:

> Pokud se dobre pamatuji, tak neped (Network Promiscuous Ethernet
> Detector) nevyuziva zadne chyby, ale vlastnosti ethernetu. Bohuzel
> domovska stranka http://apostols.org/ je momentalne down, takze se
> nemuzu podivat na popis. Na kopii se muzete podivat na
> ftp://ftp.ryston.net/public/Mirror/apostols.org/AposTools/snapshots/neped/neped.c

Zdravim,

  tento program vyuziva chyby v linuxovych 2.0.x jadrech, ktera v pripade,
ze maji dany sitovy interface prepnuty do promisc modu, odpovidaji i na
arp requesty, ktere jim nejsou smerovany. Tato chyba byla zrejme v 2.2.x
odstranena, protoze, kdyz jsem tenhle neped kdysi zkousel, tak mi sniffera
na (tusim) 2.2.1 nedetekoval. Ted jsem ho zkousel i proti jadru 2.2.13 - a
taky nic.

							Jim

  .~.     Jan Jirmásek
  /V\     jim(at)penguin.cz, http://www.penguin.cz/~jim
 // \\
/(   )\   Linux, the choice of a GNU generation.
 ^^-^^