nefunguje mi lo

Milan Plsek linux na brno.cz
Čtvrtek Prosinec 23 12:00:43 CET 1999

Snazne prosim o radu,
upgradoval jsem za chodu starsi linux 5.1 na 6.0 - upgradoval jsem
programy,jadro atd. vse mi chodi, ale kdyz jsem si vypsal ifconfig tak mi
pro lopback vyhodi,ze "unspec adress: 00 01 05 ..." (a cely radek takovych
nesmyslu) v netmask je neco podobneho ... ( pritom eth0 je O.K ). Ani by
mi to tolik nevadilo, ale co je horsi, ze ta masina ma SCSI disky a mam
obavu, ze kdyz tam nebudu mit initrd tak uz bych taky nemusel nabootovat,
coz by byla katastrofa. Mkinitrd totiz vzdycky zahlasi ze lo je nedostupne
a dal nic nedela.
Nema s tim nekdo zkusenosti, nebo nevite nekdo jak opravit tu chybu u lo
( upgradoval jsem i balik dev- takze je to mozna tim), pripadne jak
donutit mkinitrd obejit lo.
Dekuju za rady