Kodovani cestiny

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Prosinec 27 00:57:38 CET 1999

On 12/23/99 23:51, David Kuzela wrote:

> BTW - existuje utilita, ktera by umela prevadet UTF-8 na rozumne (IL2)
> kodovani? Zatim jsem objevil jenom lynx...

ptrans - http://www.whizkidtech.net/i18n/

Zda se, ze funguje solidne, ale zase tak casto ji nepouzivam. Poznamka:
pro konverzi se pouzivaji externi prevodni tabulky, ktere jsou z
neznamych duvodu jenom u jednoho z programu (hutrans, uhtrans, atd.) z
vyse uvedene adresy (bohuzel, uz nevim, ktery to byl, ale je to jenom
par kilo, takze snad nebude problem stahnout je vsechny)

S pozdravem

Co napsat do signatury, aby to nikoho nepohorsilo? Snad jedine nejakou
obecne znamou pravdu. Doufam, ze vsichni vite, ze tucnak je bylozrava ryba.