testovanie pocitaca typu PC (ciastocne vyriesene)

Igor Kilian igor.kilian na spp.sk
Pondělí Prosinec 27 09:42:14 CET 1999

On Št, 23 dec 1999, you wrote:
> Viem ze to tu bolo asi tak pred tromi tyzdnami, ale v archive som to ani za
> svet nevedel najst. Potrebujem otestovat pocitac (lebo Mrkvosoft sa tam stale
> rebootuje). Zda sa mi ze je to pamet, lebo linux ju vyuziva od zaciatku a M$
> od konca. Neviete mi poradit testovaci soft na RAMku, disky a podobne? Bol by
> som rad keby to bolo bud pod MS DOS alebo Linux. (disky su SCSI)

Takze, zistil som ze je to skutocne pamet. Keby niekto chcel testovat pamet tak
na adrese: "http://reality.sgi.com/cbrady_denver/memtest86/" najde co potrebuje.

Ak poznate nieco na testovanie diskov, napiste prosim. Na ne som nic slusne
nenasiel.

Dakujem

Igor
Ing. Igor KILIAN