alternativni http demon

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Pondělí Prosinec 27 10:51:27 CET 1999

On Tue, Dec 14, 1999 at 01:03:55PM +0100, Radek Vybiral wrote:

> And the Winner is...... Xitami: http://www.imatix.com/
>
> Pro Wokna nejlepsi co jsem videl, super klikaci :) pres Web rozhrani.
> Ma portaci na vsechny mozne platformy, vsetne zdrojovych kodu.

  ale pokud ho pouzijete s CGI (zkousel jsem perl a hlavne php) tak je to
  pomale a php zustavalo viset - presel jsem ve widows na apache 1.3.9
  + php 3.0.11 jako CGI... (zatez neni zas tak velka, jak jsem cekal
  a hlavne prostredi je stejne jako na ostrem serveru)

  Jinak je to fakt pekny servrik...

    Ferda Prantl
--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."